PODATKI O PODJETJU

Halal družba za trgovino in posredništvo d.o.o. je vpisana v register pravnih oseb pri Okrožnem sodišču v Ljubljani 26.4.2007, št. vložka 1/46833/00, kot družba z omejeno odgovornostjo, osnovni kapital 7.500,00 EUR

Matična št. podjetja je 2285223

Ident. št. za DDV: SI13205706

Poslovna enota Hiša začimb

Trubarjeva 41

Ljubljana 1000

DAVEK NA DODANO VREDNOST

Podjetje Halal d.o.o. posluje kot davčni zavezanec, torej vse cene v naši spletni trgovini vključujejo davek na dodano vrednost. Stopnja davka za živila (začimbe, zelišča…) znaša 9,5%, za neživila (džezve, kozarci…) znaša 22,00%.

ODDAJA NAROČIL

Naročanje prek naše spletne trgovine je dokaj enostavno.

 1. Najprej izberete izdelek/izdelke

 2. Potem jih daste v košaro (Dodate poljubno število izdelkov s klikom na »nazaj po nakupih«; ko vas vrne nazaj kliknete na gumb »seznam«, ali preprosto vpišete naziv izdelka v polje »išči«, na skrajni levi strani); s klikom na ikono na desni poleg cene izdelka odstranite izdelek iz košare, ali preprosto odkljukate spodnje ikone).

3. Ko končate z izbiro izdelkov kliknete gumb »blagajna« in s tem ste končali 1. korak

4. Na tej točki se odločate o načinu dostave. Imate dve možnosti: 1. prevzem v trgovini (brez plačila stroškov dostave) ali 2. Dostava na dom po predplačilu; ko končate pritisnete gumb “nadaljuj”; če želite spremeniti naslov dostave vpišite novi naslov v polje “Dodatna navodila in/ali opozorila”; na tej točki dobite informacijo o stroških blaga, stoških dostave in končnem znesku za vplačilo.

5. Ko pritisnete gumb »nadaljuj« pridete do 3. koraka v katerem lahko popravite naročilo, ali preprosto zaključite naročilo s klikom na gumb »potrdi naročilo in plačaj«. Če želite izločiti izdelek iz naročila kliknite na ikono na desni, če želite spremeniti število naročenih izdelkov preprosto vpišete želeno številko na levi.

Po potrditvi naročila boste dobili potrdilno sporočila na elektronski naslov, ki ste ga vpisali pri registraciji. V »Potrditivi naročila« so podatki o vašem naročilu ter našem transakcijskem računu na katerem je potrebno plačati predvideni znesek.

»Potrditev naročila« se šteje kot »pogodba« in bo shranjeno na računalniku prodajalca en mesec od oddaje naročila.

 DOSTAVA BLAGA

Naročeno blago dostavimo v treh delovneh dneh od dana ko dobimo plačilo na naš račun.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. 

V primeru da kupec izrecno zahteva dostavo “po povzetju” (čeprav je ta izklopljena kot opcija pri oddaji naročila) treba je da se zaveda dodatnih stroškov. Dodatni stroški nastanejo zaradi tega ker dostava “po povzetju” pomeni da se pošiljka dostavlja kot priporočena pošta, in so stroški v osnovi večji kot pri navadni pošti (oziroma “navadnemu pismu”). K temu se prišteje tudi “odkupnina” ki jo Pošta Slovenije zaračunava  v znesku 0,74 EUR, a pri samem prevzemu pošiljke kupec je dolžan še plačati poštarju provizijo v gotovini v znesku 1,06 EUR (za vrednost pošiljke do 100,00 EUR).

Cene dostave PRI PLAČILU NA TRANSAKCIJSKI RAČUN (05100-8012365067, Abanka) se obračunavajo po ceniku Pošte Slovenije v EUR vključno z DDV in so naslednje:                                                        

 20 g    1,00 EUR   
   nad 20 g do 50 g      1,30 EUR   
   nad 50 g do 100 g      1,60 EUR   
   nad 100 g do 250 g      2,00 EUR   
   nad 250 g do 500 g      3,00 EUR   
   nad 500 g do 1 kg      3,80 EUR   
   nad 1 kg do 2 kg      4,20 EUR   
   nad 2 kg do 5 kg      5,80 EUR   
   nad 5 kg do 10 kg      7,70 EUR   
   nad 10 kg do 15 kg      10,55 EUR   
   nad 15 kg do 20 kg      11,10 EUR   
   nad 20 kg do 25 kg      13,85 EUR   
   nad 25 kg do 30 kg      15,10 EUR   
   nad 30 kg do 40 kg      18,50 EUR   
   nad 40 kg do 50 kg      21,00 EUR   

 ODSTOP OD POGODBE

Stranka ima pravico do odstopa od pogodbe po sprejetem naročilu, če v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 Stranka lahko za odstop od pogodbe uporabi obrazecki je dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915)

PRITOŽBE IN REŠEVANJE MOREBITNIH SPOROV

 V primeru da stranka želi sprožiti pritožbo na kupljeni izdelek lahko to stori na sledeči način:

1. Obiskom v trgovini na naslovu Trubarjeva 41, Ljubljana 1000

 2. Klicem na tel. št. 031 611 787

3. Z dopisom po elektronski pošti na trgovina@hisazacimb.si

4. Z dopisom po navadni pošti na naslov podjetja Halal d.o.o. Kotnikova 5, Ljubljana 1000

Podjetje Halal d.o.o. nima določenega izvajalca IRPS (izvan sodno reševanje potrošniških sporov). Vse morebitne spore rešujemo na principu medsebojnega spoštovanja in upoštevanja pravil in dejstev.

Več informacij glede spletneg reševanja sporov najdete na tej povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

 Napaka je stvarna:

 1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

 2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

 4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku sedem dni od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. 

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Osebne kontaktne podatke na naši spletni strani uporabljamo izključno v namen procesiranja naročil, oziroma pošiljanja predplačanega blaga. V kolikor stranka želi da se njen profil odstrani je treba to zahtevo poslati na elektronski naslov trgovina@hisazacimb.si. Če tega ne stori se šteje da je privolila na uporabo njunih osebnih podatkov v namen komunikacije z podjetjem Halal d.o.o., oziroma Hišo začimb, kot poslovno enoto.